.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر جهاد کشاورزی: ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای کشاورزی مازندران
وزیر جهاد کشاورزی ،کشاورزی مازندران را قلب تپنده تامین و امنیت غذایی کشور توصیف کرد و گفت: طبق بررسی های کارشناسی در سفر امروز هیات دولت ،۶هزار میلیارد تومان برای طرح های کشاورزی این استان درنظر گرفته شده است.
وزیر جهاد کشاورزی: ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای کشاورزی مازندران

ایرنا- سید جواد ساداتی نژاد روز جمع درحاشیه بازدید از گلخانه سبزی و صیفی دشت ناز ساری در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با توجه به اهمیت کشاورزی مازندران این اعتبار درجلسه عصر امروز هیات دولت در مازندران به تصویب برسد.

 

وی با اظهار این که بر اساس مصوبات سفر برای رفع مشکلات کشاورزی مازندران سه هزار میلیارد تومان در خصوص طرح های آبیاری زهشکی اراضی شالیزاری ، مرکبات ،آبخیز داری ، شیلات ،جنگل و مراتع دیده شده است، افزود: سه هزار میلیارد تومان نیز برای سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی استان است.

 

ساداتی نژاد بر لزوم تکمیل زنجیره تولید برای ارزش افزوده محصولات کشاورزی مازندران تاکید کرد و بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی طبق دستورالعمل هیات دولت به  بخش خصوصی برای صنایع تبدیل کشاورزی  اهمیت و توجه جدی دارد.

 

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در هفدهمین سفر هیات دولت به مازندران گفت: توسعه فناوری نوین در حوزه  کشاورزی مازندران از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.